2015. július 26., vasárnap

Minions - Minyonok

Egyszerre két Minyont is horgoltam. Míg készültek, addig egy harmadikat kért tőlem a kollégám!



A nagy Minyon tulajdonosa külön kérte, hogy az övé legyen vagy 10 cm magas. Mivel 2,00 mm-es horgolótűvel készítettem, így sok idő volt mire elkészült. (Már alig vártam!)
Még nem is látta, de már szólt: Ne rakjam messzire a horgolótűt és a sárga fonalat, mert az unokatestvéreinek is kelleni fog 1-1 Minyon!
Ha tudná, hogy ha akarnám se tudnám lerakni a horgolótűt annyi mindent kell még csinálnom!



A kis kétszemű Minyon barátném öccsének készült. Kért még mellé egy nagy cicis tündért is, de még elgondolásom sincs, hogy hogyan valósítom meg!


És néhány "technikai" adat:
Nagy Minyon - magassága: 9 cm, szélessége: 4,5 cm.
A Despicable Me One-Eyed Minion leírás alapján készítettem.

Kicsi Minyon - magassága: 5,5 cm, szélessége: 2,6 cm.
Lil' Minion Despicable Me leírás alapján készítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése