2015. október 1., csütörtök

Bongyori, a bárány

Drága barátnőm a tavasszal átjött hozzám és rávetette magát a horgolási leírás-gyűjteményemre. Meglátta ezt a barit, és rögtön "lecsapott rá". Megkért, hogy horgoljam meg a lányának. Elég sok horgolni valóm volt a nyáron, de szerencsére megegyeztünk, hogy a szeptemberi szülinapjára elég lesz elkészülnöm vele.
Úgy gondoltam, hogy 2-3 hét elég lesz rá. De még sosem horgoltam ilyen "hurkákat", amikből bongyor lesz a barin!

Sebaj! Ezt is meg kell tanulni!


Néztem róla videót, de a bari készítője, Leah is végig fotózta a hurka elkészítésének menetét. Nem tűnt bonyolultnak, csak azt felejtettem el, hogy én mini méretben horgolok és nem hagyományos 3-as, 4-es horgolótűvel. Ezért túl nagy az ujjamon készített hurka a mini barihoz! Így maradt az a megoldás, hogy egy hajgumit csavartam fel a bal mutatóujjamra: Ezzel rögzítettem egy másik horgolótűt, amivel készítettem a hurkákat!
Az első három sornál vért izzadtam és szidtam magam, hogy milyen hülye vagyok! Ilyet még egyszer nem csinálok!

De a végeredmény nagyon tetszik!!!


Tesóimnak vagy magamnak még egyszer bevállalom! Nem többször!

Ja! Az eredeti leírás szerint nincs se szája, se orrlyuka, de én csak csináltam neki:


Nem tudom, hogy mennyire látszik, de a lábait rövidebbre szabtam...

Magassága ülve 6 cm, derékbősége 3,5 cm.
Kezeinek hossza 4 cm, lábainak szintén hossza 4 cm.

A Bongyorit Sheldon the Sheep leírás alapján készítettem.
Köszönet érte Leah-nak, az alkotónak!

2 megjegyzés: