2016. február 16., kedd

Kutyaruhákat horgoltam

Bármennyire is próbáltam felkészülni a feladatra, mégis remegő kézzel álltam neki a horgolásnak.
Igyekeztem keresni a neten leírásokat, hasznos tanácsokat, de az "igazira" nem leltem rá. Pedig tavaly találtam egy blogbejegyzést a kutyaruha-készítésről. De akkor legyintettem: "Á, nekem erre nem lesz szükségem!" Na, persze...
A méretvételhez találtam rajzot!
Külföldi oldalon találtam leírásokat, de azok nem az én elképzelésemnek megfelelő ruhákat vázolták elém.
Rágódtam a dolgon néhány hétig, aztán egyszer csak a TV-ben egy kutyiruci-varró hölgyet mutattak, aki éppen méretet vett egy ebről! Titkos méretvételi pontot mutatott és elárult néhány infót a ruhakészítésről! Na végre megkaptam a kezdő lökést!

Petya ruhája

Találkoztam az első "pácienssel", Petyával és méretet vettem. (Petya olyan duci, hogy a hátának a hossza csak 3 cm-el hosszabb, mint a nyakának a körfogata!!! Dobtam egy hátast!)
Majd vettem a bátorságot és levettem a titkos méretet: alányúltam a kan kutyának! Na jó, csak közelítőleg... Aztán ruhapróbánál kiderült, hogy meg kell toldanom még 2 cm-el. Annyira mégsem voltam bátor, mindinkább szemérmes...
A lényeg, hogy a ruci csini lett!
Az eb neve felkerült a ruha hátára, igaz javításra szorul. De a gazdinak annyira tetszik, hogy nem adja vissza!


Cuki vékony ruhája

A következő két ruhát egy csivavának, Cukinak kellett elkészítenem.
Odaadtam a gazdájának a rajzot, ami alapján méretet kellett volna vennie, de nem sikerült neki. Inkább hozott egy ruhát, amiről én vettem méretet.


Cuki vastag ruhája

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése