2016. április 21., csütörtök

Fürdőpamacsot horgoltam

Nem sikerült igazán jó minőségű fürdőszivacsot vásárolnom. És a legutóbbi bevásárláskor sem találtam kevésbé széthullósat, mint az otthonlévő. Mivel Husom már nagyon kezdett rákattanni a témára, ezért horgoltam neki este egy fürdőpamacsot. Előkerestem egy tavaly elmentett fürdőpamacs leírást, volt otthon cuki, kis pamut fonalam, aminek 5-ös tűvel nekiestem és egy-két óra alatt elkészítettem.



Nagyon finom, puha pamacs lett belőle. Husom élvezte vele a pancsolást.
Csak egy nagy gondja van: Nem szárad ki!
Szóval legközelebb valami puha, műszálas fonallal kell próbálkoznom.

Az angol leírásban a készítő a harmadik sor után írja, hogy akinek szimpatikus, már itt befejezheti. De nekem kicsinek tűnt a dolog, ezét a 4. sort is meghorgoltam.
A leírást itt találjátok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése