2016. november 18., péntek

Axolotl 2.

Korgó gyomorral nehéz az axolotlokról írni, de vigasztal a tudat, hogy ez nem egy gasztro-blog. Amúgy is attól tartok, hogy ebéd után, teli hassal még nehezebb lesz az írás, mint most.
Nos tehát, újabb axikat készítettem, mert az előző szörnyű véget ért... Kicsiny tulajdonosa pedig nehezen tud nélküle aludni. Ezért az anyukája szólt, hogy készítsek egy újat és mellé még egy barnát is.


Mivel nekem ilyen háziállatom még sosem volt, így a netről igyekeztem "színmintát" keresni, de mint tudjuk a monitor mégsem adja vissza az eredeti színt. Hála az égnek, heti rendszerességgel járok itt, Budapesten a Trionyx-ba a hüllőimnek eleségért, és ők tartanak axikat is. Így volt szerencsém élőben is látni őket.


Mi több! A kész horgolmányokat bevittem megmutatni a tulajdonosnak, Tamásnak, és ő rögvest felajánlotta, hogy a decemberi börzére kivisz néhányat belőlük!
Szóval, most axolotl gyártás van folyamatban.


A kész axolotlok hossza 21 cm lett.
Akril fonalból készítettem, 4-es tűvel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése