2017. január 25., szerda

Egy sapi Zsaninak - csavart mintás sapka

Én ezt nem értem! Miért kellett kétszer lebontanom ennek a sapkának a passzéját, mikor lemértem a fejkörméretet? Mégis nagyobb lett. És akkor is, mikor már egyszer kisebbre vettem. Zsani már megsajnált, hogy megint bontanom kell, és inkább nem is mert szólni, hogy még mindig nagy.

De nyugi!

Nem hagyom magam és addig bontom és horgolom újra, míg nem lesz jó a mérete!
Vagy amíg be nem vágom a sarokba...


Ez a sapka szerencsére jobban izgatott, minthogy a sarokban landolt volna. Tehát lelkesen horgoltam, míg el nem fogyott a két gombóc fonalam. Pedig csak másfél sor volt hátra!

Másfél!?!

Elcsattogtam a legközelebbi fonalboltba és vettem még egy gombócot, majd befejeztem.
Mikor kész lett, bevittem a melóhelyemre lefotózni. Nagy sikere volt! Olyan élénk rózsaszín a színe, hogy a kollégáim mindig tudták, merre járok.


A sapi puha lett és jó meleg. Akril fonalból, a Red Heart Lisájából horgoltam 4,5-ös tűvel.

A leírást köszönöm Olíviának!
Nagyon jó videót is találtok, hogy hogyan kell csavart mintát horgolni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése