2017. június 10., szombat

Sapka és sál a hűvösebb időkre

Saját magamnak ritkán horgolok. Ez csúnya dolog Tőlem!
De most elhatároztam, hogy önmagammal folytatott veszekedések elkerülése végett csinálok magamnak valamit:
Meghorgolom azt a sapkát, amit már fél éve kinéztem magamnak. És azt a sálat, amit már KÉT ÉVE meg akarok horgolni!
A sál tökéletes az átmeneti (kb. 15-20 Celsius) időszakokra, mikor már nem kell a téli kabát, de még nem sülök ropogósra a napon. A sapkát, igaz vastag fonalból kellett meghorgolni, de elég szellős a mintája. Ezért gondoltam, hogy jó kis tavaszi/őszi szett lesz belőlük.
Még tavaly vettem egy óriás motring kék fonalat, de semmi ötletem sem volt, hogy mit is kezdjek vele.
Na, most elérkezett az ideje!
A sálat 3-as tűvel horgoltam, a sapkához viszont duplán fogtam a szálat, így 5-ös tűvel tudtam dolgozni. Teszem hozzá: az eredeti leírásban is ez a tű mérete. Tehát nagyot nem tudok tévedni a sapi méretével sem.

Mit is mondhatnék?
NAGYON KÉK LETT!


Sebaj, a farmerkabátomhoz még passzol!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése