2018. február 28., szerda

Mézi, hópehely, angyalka és a többiek

Történt egyszer - nem is olyan rég, tán még Karácsony előtt - hogy Erikának küldtem a Pinterest-n néhány hópehelyről képet. Ki is választotta, hogy melyiket horgoljam meg neki.
Én ezt felvéstem a jegyzeteimbe, de a pint, azt nem mentetem el. Gondoltam úgy is megtalálom, ha visszagörgetem a beszélgetést. De nem így volt! Mikor már aktuálissá vált a dolog, lelkesen elkezdtem keresgélni a beszélgetésben, de már annyi mindent írogattunk, küldözgettünk egymásnak, hogy már a korábbiakat nem akarta betölteni!
Azt hittem, rosszul leszek!
És nem csak a hópelyhek tűntek el, hanem a még korában átküldött angyalka és a Mézi leírás is!

Az óriás hópehely és két "normál" méretű.

Újra rákerestem a Pinterest-n a kért horgolmányokra. Szerencsémre a hópelyheket megleltem, de az angyalkát és a Mézit nem találtam. Illetve találtam, de nem pont ugyanazokat.
Minden esetre a kezdeti ijedség után csak sikerült megoldanom, illetve meghorgolnom.

Mézi díszek.

Mivel elég rutintalan vagyok karácsonyi díszek horgolásában, ezért az elsőre elkészített angyalka kicsi lett, a hópehely meg szörnyen nagy. De nem vesztek kárba! Megtartottam őket! :)

A kisebb hópelyhek az angyalokkal.

Az angyalka magassága: 12 cm.
Ami megmaradt nekem az 9 cm.
A hópelyhek 8 cm átmérőjűek lettek, az óriás hópehely 20 cm.
A Mézi díszek 10 cm magasak lettek.

A hópehely leírása itt érhető el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése