2018. március 21., szerda

Mickey egér

Be kell ismernem, hogy Erika bármit is horgoltat velem, az engem nagyon inspirál és sikerül a legjobbat kihoznom magamból! Szuper ötletei vannak, amiket szívesen meg is valósítok!

Így volt ez Mickey egérrel is.

Sokat gondolkodtam rajta, hogy kéne horgolni egyet, mert imádom! De magamnak szinte soha sem horgolok!


Tehát kapóra jött, hogy Erika kért egy Mickey egeret. Az már viszont probléma volt, hogy leírást nem találtam. Így kreáltam magamnak!

Na, nem csak úgy hipp-hopp!

Azért a megálmodott kis "lény" megalkotása nem megy egyik percről a másikra. Hosszas horgolgatás és gyors bontogatás, alkotói válsággal tarkított, szürke hétköznapokkal teli időszak volt, amíg elkészült.

Először nem is tetszett!

A pofijával sokat bajlódtam. Tényleg nem tetszett! Félre raktam, aztán most elővettem, hogy befejezzem és az idő megszépítette! ... Nahát!

Kulcstartó karikára fogom szerelni, amit most otthon hagytam. Így a fotókról ez lemaradt.
Majdnem 7 cm magas lett a füleivel együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése